حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بلیت سینما باید گران شود!!
19 سپتامبر 2019 - 12:55
شناسه : 7532
بازدید 262
9

علی‌اکبر ثقفی با اشاره به تفاوت قیمت بلیت سینما، تئاتر و کنسرت عنوان کرد. علی‌اکبر ثقفی که این روزها فیلم «روسی» را روی پرده سینماها دارد درمورد قیمت بلیت سینماها گفت: با توجه به تورم موجود در جامعه و افزایش سرسام آور هزینه فیلم‌سازی قیمت بلیت سینما باید حداقل 50 هزار تومان باشد. علی‌اکبر ثقفی، […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی‌اکبر ثقفی با اشاره به تفاوت قیمت بلیت سینما، تئاتر و کنسرت عنوان کرد.

علی‌اکبر ثقفی که این روزها فیلم «روسی» را روی پرده سینماها دارد درمورد قیمت بلیت سینماها گفت: با توجه به تورم موجود در جامعه و افزایش سرسام آور هزینه فیلم‌سازی قیمت بلیت سینما باید حداقل 50 هزار تومان باشد.

علی‌اکبر ثقفی، تهیه‌کننده سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درمورد قیمت بلیت سینماها گفت: با وجود این میزان تورم در کشور قیمت بلیت سینماها ارزان هم است. این روزها هزینه فیلم سازی آنقدر افزایش داشته که بلیت سینما حداقل باید 50 هزار تومان باشد تا سرمایه آن برگردد نه 20 هزار تومان.

وی ادامه داد: مردم ما آنقدر که به خوراک جسمی اهمیت می دهند به سبد فرهنگی خانواده‌شان توجهی ندارند. بلیت 20 هزار تومانی برای کسی که سینما کوروش می‌رود و قبل از شروع فیلم از پاساژ آن خریدهای سنگین می‌کند قطعا مبلغی نیست.

تهیه‌کننده فیلم «روسی» با مقایسه سینما و فوتبال اظهار داشت: در بحث فرهنگ پول اهمیت چندانی ندارد، مهم عشق علاقه طرفداران است. برای مثال ما می‌بینیم طرفداران فوتبال اکثرا قشر ضعیفی هستند اما به عشق تیم‌شان بلیت 50 هزار تومانی حتی گران تر تهیه می کنند تا مسابقه را در استادیوم ببینند.

ثقفی در ادامه افزود: افرادی که بلیت‌های 200 هزار تومانی تهیه می‌کنند و به کنسرت خواننده مورد علاقه‌شان می‌روند حتما بلیت 20 هزار تومانی سینما برای‌شان چیزی نیست. به طور کلی ما نباید فرهنگ را با پول مقایسه کنیم.

این تهیه‌کننده با پیشنهاد به دولت برای قرار دادن یارانه به مخاطبان سینما گفت: سرپرست خانواده‌ای که در ماه 2 میلیون تومان درآمد دارد طبیعی است که نمی‌تواند همسر و فرزندانش را سینما ببرد. اینجا وظیفه دولت، سازمان‌ها و نهادهای مربوطه است تا یارانه‌ای را به این افراد اختصاص دهد. برای مثال ادارات و سایر مراجع مربوطه می‌توانند در ماه یک بار به تعداد اعضای خانواده بلیت‌های نیم بها بدهند تا این قشر از جامعه هم از این  فرصت فرهنگی استفاده کنند.

 

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.