حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
برندی از جنس پلاتین
10 دسامبر 2017 - 14:18
شناسه : 2000
بازدید 187
5

پلادیوم برند ایرانی جدید ثبت شده برای تولید و عرضه یخچال و فریزر خانگی است. الکترواستیل که این اواخر با کمک صدا و سیما و تبلیغات تلویزیونی و صد البته به مدد کمپرسورهای «سکوپ اتریش» موفق شده است بیش از گذشته به خانه های ایرانیان راه پیدا کند و با عرضه ساید بای ساید به […]

ارسال توسط :
پ
پ

پلادیوم برند ایرانی جدید ثبت شده برای تولید و عرضه یخچال و فریزر خانگی است. الکترواستیل که این اواخر با کمک صدا و سیما و تبلیغات تلویزیونی و صد البته به مدد کمپرسورهای «سکوپ اتریش» موفق شده است بیش از گذشته به خانه های ایرانیان راه پیدا کند و با عرضه ساید بای ساید به نسبت ارزان قیمت هم در این کلاس محصولات برای خود جایی باز کرده است؛ بیش از گذشته به کسب سهم بازار می اندیشد.

چرا پلادیوم؟

با دیدن واژه (PLADIUM)  بر روی محصولات برند پلادیوم (پلادیم)، اولین سئوالی که به ذهنمان خطور می کند اینست که چرا پلادیوم!؟ شاید صاحبان برند قصد داشته و دارند که اسمی برگزینند که حکایت از کیفیت و برتری و خاص بودن محصولاتشان باشد مثل فلزات گرانبهایی همچون طلا یا پلاتین!! از اینرو پلادیوم نزدیکترین لفظ به پالادیوم (عنصری ارزشمند) از خانواده پلاتین را برگزیدند و چون لفظ پالادیوم اذهان را به سوی مرکز تجاری پالادیوم شمیران می انداخت پس به ناچار از واژه پلادیوم استفاده کرده اند

دوقلوی همسان الکترواستیل

واقعیت اینست که محصولات عرضه شده با برند پلادیوم همان محصولات الکترواستیل هستند بی کم و کاست(!؟)، با همان شکل ظاهری و حتی در همان کلاس ها فقط با یک برند و نشان دیگر بر روی کالا .در واقع می توان پلادیم را دوقلوی همسان محصولات الکترواستیل دانست که هیچ فرقی بین آنها بجز یک مورد مرموز نیست.حتما شما هم حتما عین ما وقتی به لیست قیمت الکترواستیل و پلادیوم نظر می افکنید؛ متعج و شگفت زده می شوید.جای بسی تعجب و پرسش است که چرا قیمت محصولات پلادیوم است از عین الکترواستیلی اش بیشتر است. اگر کمتر می بود منطقی تر جلوه می کرد اما اینکه چرا قیمت های یک برند ناشناخته از قیمت های یک برند با سابقه و جاافتاده مثل الکترواستیل بیشتر است حداقل در شرایط فعلی غیر منطقی است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.