حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بررسی تلویزیون سامسونگ / با کیفیت و قیمت مناسب
01 اکتبر 2019 - 10:22
شناسه : 7936
بازدید 241
5

در روزهای پرتلاطم امروز بازار، انتخاب یک تلویزیون مناسب حتی از قبل هم دشوارتر شده است. در ظاهر به نظر می رسد برای اینکه بتوانیم همگام با فناوری‎های روز دنیا حرکت کنیم و از بالاترین کیفیت‎های تصویر در خانه لذت ببریم، می‌بایست هزینه‌های زیادی را خرج کنیم. اما واقعیت این است که می‎توان با هزینه‎های […]

ارسال توسط :
پ
پ

در روزهای پرتلاطم امروز بازار، انتخاب یک تلویزیون مناسب حتی از قبل هم دشوارتر شده است. در ظاهر به نظر می رسد برای اینکه بتوانیم همگام با فناوری‎های روز دنیا حرکت کنیم و از بالاترین کیفیت‎های تصویر در خانه لذت ببریم، می‌بایست هزینه‌های زیادی را خرج کنیم. اما واقعیت این است که می‎توان با هزینه‎های مقرون به صرفه‎تر هم به کیفیت تصویر بسیار خوب در تلویزیون خانه رسید. شرکت سامسونگ که سالهاست پیشتاز بازار جهانی تلویزیون است برای همه رده‌های بودجه‎ای و همه سلیقه‎ها محصولاتی مناسب عرضه کرده است. فقط کافی است گشتی در مجموعه محصولات این شرکت بزنید تا بهترین کیفیت ممکن را برای بودجه خودتان پیدا کنید.

کیفیت چشمگیر

امروزه کانال‎های معتبر تلویزیونی برنامه‎های خود را در دو کیفیت SD و HD پخش می‎کنند. پس اولین گام برای لذت بردن از تصویر عالی، داشتن تلویزیونی است که از کیفیت HD پشتیبانی کند. البته محصولات سامسونگ در این رده یک گام از کیفیت پخش‌کننده‎ها جلوتر بوده و تصاویر را با کیفیت Full HD به شما نمایش می‎دهند.

مدل N6900 سامسونگ یکی از بهترین گزینه‎های Full HD است. این تلویزیون با داشتن قابلیت «نمایش فوق واضح» یا Ultra Clean View کیفیت تصویر دریافتی را تا حد زیادی ارتقا می‎دهد. در این قابلیت با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته، کیفیت تصویر ارتقا داده شده و اعوجاج آن هم کاهش پیدا می‎کند. از طرف دیگر مدل Curved این تلویزیون یعنی N6950 دارای قابلیت «ارتقادهنده عمق تصویر خودکار» است و با نمایش دادن تصویر در چند لایه باعث می‎شود عمق تصاویر در بخش‎های مختلف بیشتر شده و به این ترتیب فضای در حال نمایش، پویاتر دیده می‎شود.

به رنگ واقعیت

یکی از نقاط قوت تلویزیون‌های Full HD سامسونگ در نمایش رنگ به شکلی بسیار نزدیک به واقعیت است. قابلیت «نمایش رنگ کریستالی» در تلویزیون‎های سری ۶ سامسونگ با استفاده از یک الگوریتم ویژه کیفیت رنگ تصویر را تا حد قابل ملاحظه‌ای ارتقا داده و به این ترتیب شما می‎توانید حتی ریزترین جزییات تصویر را دقیقا به همان شکلی که سازنده فیلم مدنظرش بوده، مشاهده کنید.

هوشمند و سریع

استفاده از محتوای اینترنتی و اشتراک گذاری صفحه نمایش با دیگر ابزارهای همراه مثل گوشی هوشمند، امروز به یکی از ضروری‎ترین قابلیت‎های تلویزیون تبدیل شده است. تلویزیون‎های Full HD هوشمند سری ۶ با انواع قابلیت‎های هوشمند امکان استفاده ساده و سریع از محتواهای اینترنتی را برای شما فراهم می‎کند.

با داشتن هرکدام از تلویزیون‎های Full HD سری ۶ سامسونگ، انتقال تصویر گوشی هوشمند به تلویزیون بسیار ساده شده و تنها با استفاده از اپلیکیشن Smart things سامسونگ می‎توانید تمامی فیلم‎ها یا عکس‎هایی را که با گوشی گرفته‎اید روی صفحه بزرگ تلویزیون برای همه به نمایش بگذارید.

تلویزیون‌های سری ۶ سامسونگ در دو مدل صفحه تخت و منحنی و در سایزهای ۴۹ و ۵۵ اینچ موجود است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.