حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, 1 اردیبهشت , 1403 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
بازارگشت
23 اکتبر 2017 - 14:46
شناسه : 1537
بازدید 185
6

  شاید بارها به بازار مراجعه کرده باشید تا از آخرین کالاهای به بازار آمده خبری کسب کنید. برای برخی بویژه خانم ها گشت و گذار در بازار قسمت لذت بخشی از زندگی شان است، حالا اگر تدبیر امور منزل با حداقل درآمدهای امروزی را نیز با این امر تلفیق کنیم و این تدبیر منزل […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

شاید بارها به بازار مراجعه کرده باشید تا از آخرین کالاهای به بازار آمده خبری کسب کنید. برای برخی بویژه خانم ها گشت و گذار در بازار قسمت لذت بخشی از زندگی شان است، حالا اگر تدبیر امور منزل با حداقل درآمدهای امروزی را نیز با این امر تلفیق کنیم و این تدبیر منزل را بخشی جدایی ناپذیر از زندگی یک زن خانه دار و مادر خانه بدانیم آنگاه است که لیستی نانوشته در برابر خانمها قرار می گیرد تا نیازهای شناسایی شده و البته برآورده نشده منزل را در همین فرصت های گشت و گذار در بازار برطرف سازند.

مدت زمان زیادی است که دیگر بازار معنا و مفهوم کمیابی را کمتر احساس می کند امروزه در بازار برای رفع یک نیاز مادی ده ها و بلکه صدها روش و محصول با تنوع کیفیتی-قیمتی وجود دارد. در کنار این امر تعدد برند از یک محصول مهندسی شده نیز مفهوم «کمیابی اقتصادی» را در مضیقه گذاشته است. این مفهوم بویژه در اقتصاد رقابتی امروزی رنگ باخته است.

 

پس آنچه اهمیت دارد اینست که لیستی حتی نانوشته از نیازهایمان داشته باشیم و سپس به هر شکل ممکن از بازار کسب اطلاع کنیم تا ببینیم چه چیزی و با چه قیمتی می تواند نیازمان را برطرف کند؟ چه کسانی می توانند پاسخگوی نیازمان باشند؟ البته ضرب الاجلی زمانی برای رفع نیازمان در نظر بگیریم تا در زمان لازم و مقتضی اقدام به خرید کنیم.آنچه گفتیم همان موضوعی است که به تدبیر منزل معروف است البته این موضوع امروزه بواسطه مخارج بالای زیادی و حق انتخاب هایی که به سبب رقابت در برابرمان وجود دارد نیازمند یک مقاله مفصل است که در آینده به آن خواهیم پرداخت.

مخلص کلام آنکه در همین گشت و گذار تفریحی از بازار اطلاعاتی از کالاها، برندها و قیمت محصولات بدست می آید که بعدها و به هنگام خرید گره گشای مشکلاتمان است اما دلایل فراوانی وجود دارد که این شیوه مرسوم برای اطلاع از بازار و شرایط آن را  تا حد زیادی غیر کارا کرده است. در این بزنگاه است که فناوری به کمک ما می آید و طیف وسیعی از اطلاعاتی که از طرق مختلف توسط اینترنت منتقل می شود، نیازمان حتی برای مراجعه حضوری به بازار را مرتفع می سازد.

مجموعه مقالات «بازار گشت» سعی می کند سهم کوچکی از آنچه در بازار اتفاق می افتد را برای شما بازگو کند اهم مواردی که در این مقالات به آن خواهیم پرداخت، عبارتند از:

  • معرفی برندهای موجود و تازه راه یافته به بازار
  • معرفی محصولات و کالاهایی که اخیرا به بازار عرضه شده اند
  • معرفی محصولات و کالاهایی که بواسطه هزینه تبلیغاتی بالا کمتر مورد اقبال عمومی واقع شده اند اما گره گشای بسیاری از نیازهای ضروری روزمره مان هستند
  • بیان کلیاتی از رفت و آمد و گشت و گذار کارشناسان بازار در بازار بواسطه آنکه جو عمومی حاکم بر خرید و فروش در بازار در مقاطع مختلف را برای شما بازگو کنند.

البته «بازار گشت» علاوه بر نام سلسله مقالات مجله خبری کافه بازار هست نام بخشی فروشگاهی از فروشگاه اینترنتی دیدبازار نیز محسوب می شود که به نوعی معرف همین تلاشها برای معرفی کالاها و برندهای موجود در بازار است. در نهایت تلاشمان معطوف به حل معضلی از مشکلات موجود در جامعه بوده است که امیدواریم برای شما مثمر ثمر بوده باشد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.