حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ایکس ویژن با سیستم های صوتی هارمن-کاردن!؟
17 فوریه 2019 - 13:22
شناسه : 5168
بازدید 323
9

اگر اخیرا به بهانه خرید تلویزیون وارد بازار شده باشید و سری به تلویزیون های ایرانی بویژه ایکس ویژن زده باشید با یک اصطلاح جدید مواجه می شوید که بازاری ها حتی بدون اطلاع از پشتوانه ی اطلاعاتی اش فقط و فقط نامش را ذکر می کنند و گاها ممکن است ادعاهای بی ربطی نیز […]

ارسال توسط :
پ
پ

اگر اخیرا به بهانه خرید تلویزیون وارد بازار شده باشید و سری به تلویزیون های ایرانی بویژه ایکس ویژن زده باشید با یک اصطلاح جدید مواجه می شوید که بازاری ها حتی بدون اطلاع از پشتوانه ی اطلاعاتی اش فقط و فقط نامش را ذکر می کنند و گاها ممکن است ادعاهای بی ربطی نیز کنند که می تواند به ضرر شما منجر شود. در ادامه مطلب به سیستم صوتی هارمن-کاردن (Harman Kardon) می پردازیم.

هارمن-کاردن چیست؟

شرکتی امریکایی تحت تملک مجموعه شرکت های سامسونگ که در حوزه سیستم های صوتی حرفه ایی مخصوص مصارف خانگی و خودرو و تجهیزات الکترونیک فعالیت دارد.شرکت هارمن تجهیزاتی را که به بازار عرضه می کند با همین نام و برند به فروش می رساند.
شرکت صنایع بین‌المللی هارمن (انگلیسی: Harman International Industries) یک شرکت آمریکایی است که طراحی و مهندسی محصولات مختلف برای خودروسازان، مصرف‌کنندگان و کسب و کار در سراسر جهان را انجام می‌دهد. تاسیس شرکت صنایع بین‌المللی هارمن به سال 1980 بر می گردد.
البته هارمن کاردن اسم سابق شرکت صنایع بین‌المللی هارمن است که البته مشتق شده از اسم موسسین آن یعنی سیدنی کارمن (Sidney Harman) و برنارد کارمن (Bernard Kardon) نشئت می گیرد. تاریخچه شرکت به سال 1953 بر می گردد.

ایکس ویژن و سیستم صوتی حرفه ای

فروشنده باید به خریدار تلویزیون های ایکس ویژن بگوید شما با خرید تلویزیون های ایکس ویژن یک سیستم حرفه ای صوتی هم می خرید که ساخت شرکت هارمن است و تا حدودی شما را از خرید یک سیستم صوتی مجزا جدا می کند.

 

امکان ویژه تلویزیون های 635 ایکس ویژن

البته در میان تلویزیون های ایکس ویژن فقط مدل 635 هست که به سیستم صوتی هارمن مجهز شده است. این تلویزون در ابعاد 49، 55 تولید و روانه بازار شده است.

55XKU635

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.