حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
انتقادات مهران مدیری کار دستش داد!
18 ژوئن 2019 - 8:40
شناسه : 6134
بازدید 278
4

دورهمی از پرطرفدار ترین برنامه های تلویزیونی این اواخر بوده است. در روز 13 فروردین ماه با دکور جدید بر پرده تلویزیون ظاهر شد. اما با انتقاداتی که توسط مهران مدیری گفته شد، به جنجال کشیده شد. هرچند این برنامه به‌رغم اعلام اولیه، به ایام نوروز نرسید اما پخش تک قسمت ویژه روز سیزده فروردین‌ماه […]

ارسال توسط :
پ
پ

دورهمی از پرطرفدار ترین برنامه های تلویزیونی این اواخر بوده است. در روز 13 فروردین ماه با دکور جدید بر پرده تلویزیون ظاهر شد. اما با انتقاداتی که توسط مهران مدیری گفته شد، به جنجال کشیده شد.

هرچند این برنامه به‌رغم اعلام اولیه، به ایام نوروز نرسید اما پخش تک قسمت ویژه روز سیزده فروردین‌ماه و رونمایی از دکور فصل جدید نشان داد که عزم مسئولان شبکه نسیم و مهمتر از آن تیم تولید این برنامه برای ادامه تولید و پخش سری جدید بسیار جدی است.

همان تک قسمت اول و انتقادات مطرح شده از سوی مهران مدیری درباره عملکرد مدیران دولتی در سامان‌دهی شرایط سیل‌زدگان، اما حاشیه‌هایی را برای برنامه رقم زد که دامنه آن تا توبیخ مدیر شبکه نسیم هم گسترده شد. از همان زمان هم امکان ادامه تولید و پخش این برنامه که به گفته مهران مدیری قرار بود از اردیبهشت‌ماه به‌صورت ثابت در کنداکتور پخش شبکه نسیم قرار بگیرد، در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

حالا سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده این برنامه، درباره آخرین وضعیت تولید و پخش آنباقطعیت می‌گوید: هیچ تصیمی برای ساخت سری جدید «دورهمی» وجود ندارد.

تهیه‌کننده «دورهمی» درباره برگزاری حراج «موزه دورهمی» نیز گفت: با توجه به اینکه متولی برگزاری حراج و فروش هدایا سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی است، تمام هدایای دریافتی از مهمانان به سازمان تحویل داده می‌شود و تصمیم گیری در این خصوص بعهده مدیران سازمان است.

احمدی همچنین درباره اخباری که چندی پیش از طرف حسین کرمی رئیس سیمافیلم درباره ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی با همکاری مهران مدیری مطرح شده بود هم عنوان کرد: مذاکره‌ای در این خصوص با ما انجام نشده است.

وی در پایان درباره فعالیت‌های بعدی گروه تولید دورهمی گفت: در حال حاضر به همراه یک اتاق فکر قوی مشغولِ ایده‌پردازی و تحقیق برای تولید یک تاک شو با اجرای آقای مدیری جهت پخش در فضای مجازی هستیم.

مهران مدیری این روزها سریال «هیولا» را در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد.

منبع: مهر

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.