حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
امنیت خانه با اپلیکیشن Linksys
10 اکتبر 2019 - 9:49
شناسه : 8612
بازدید 234
6

خانه یعنی محلی ایمن در برابر افراد بیگانه که از حریم خانواده پاسداری می‌کند. یک خانه باید به قدری امنیت داشته باشد که افراد ساکن در آن بتوانند از نظر روانی احساس آسودگی خاطر داشته باشند؛ بنابراین حفاظت از حریم خانه و خانواده در برابر سارقان و فراهم کردن محیطی امن برای افراد خانواده از […]

ارسال توسط :
پ
پ

خانه یعنی محلی ایمن در برابر افراد بیگانه که از حریم خانواده پاسداری می‌کند. یک خانه باید به قدری امنیت داشته باشد که افراد ساکن در آن بتوانند از نظر روانی احساس آسودگی خاطر داشته باشند؛ بنابراین حفاظت از حریم خانه و خانواده در برابر سارقان و فراهم کردن محیطی امن برای افراد خانواده از جدی‌ترین موضوعاتی است که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده است.

شرکت Linksys از ارائه یک سرویس جدید که با وجود شبکه وای فای بدون استفاده از دوربین یا سخت افزار دیگری حرکات اطراف خود را شناسایی می کند، خبر داد.

ایده استفاده از وای فای برای تشخیص حرکت بدون استفاده از دوربین یا سنسورهای دیگر چیز جدیدی نیست. مفهوم اصلی ایده مذکور این است که سیگنال های وای فای توسط روتر تنظیم شده اند تا بتوانند از یکدیگر دور شوند و یکدیگر را خاموش کنند. چیزی که در حال حرکت است و با این روند تداخل دارد و تشخیص داده می شود. برای اولین بار این فناوری در یک محصول در دسترس است.

پس از فعالسازی، Linksys Aware از طریق اپلیکیشن هوشمند وای فای Linksys که برای سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس است و از هرگونه حرکت در خانه اطلاع می دهند.

همچنین کاربران می توانند جنبه های مختلف خدمات را از طریق اپلیکیشن ها، مانند روشن یا خاموش کردن آن کنترل کنند. کاربران نیز می توانند اعلان ها را تغییر دهند یا حساسیت تشخیص حرکت را تغییر دهند. داده ها به مدت ۶۰ روز حفظ می شوند.

قابل ذکر است، این سرویس را می توان در روترهای Linksys Velop Tri-Band AC2200 استفاده کرد و باید در آینده در سایر روترها نیز موجود باشند.

این شرکت در حال ارائه یک آزمایش ۹۰ روزه رایگان است. پس از آن یک اشتراک ۲٫۹۹ دلار در هرماه یا ۲۴٫۹۹ دلار در سال هزینه خواهد داشت.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.