حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ال جی برای تولید لوازم خانگی از 10 هزار ربات صنعتی استفاده می کند
30 جولای 2019 - 9:31
شناسه : 6463
بازدید 165
2

  ال جی الکترونیک از به کارگیری ۱۰ هزار ربات صنعتی برای تبدیل سایت تولید چانگ ون به کارخانه ای برای ساخت لوازم خانگی پریمیوم خبر داد. پروژه کارخانه هوشمند تا سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد و قرار است که ربات های ال جی از طریق یک شرکت سازنده ربات با عنوان روبو استار تامین […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

ال جی الکترونیک از به کارگیری ۱۰ هزار ربات صنعتی برای تبدیل سایت تولید چانگ ون به کارخانه ای برای ساخت لوازم خانگی پریمیوم خبر داد.

پروژه کارخانه هوشمند تا سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد و قرار است که ربات های ال جی از طریق یک شرکت سازنده ربات با عنوان روبو استار تامین شود.

سهام روبو استار در سال گذشته توسط ال جی خریداری شده و علاوه براین، این غول فناوری کره جنوبی بادیگر شرکت های فعال در این حوزه نظیر اپسون (شرکت فناوری ژاپن تولیدکننده چاپگر در جهان و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری) همکاری می کند.

این کارخانه ال جی در ادامه تاسیس کارخانه ماشین لباسشویی در ایالت تنسی آمریکا احداث خواهد شد و حاکی از سطح بالای کارخانه های این شرکت در بخش دیجیتال واتوماسیون است.

کارخانه چانگ ون ال جی تا سال ۲۰۲۱ به تدریج به این پروژه ورود خواهد کرد و از سال ۲۰۲۳ برای ساخت انواع لوازم خانگی پریمیوم  نظیر یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و تصفیه کننده آب رسما وارد عمل می شود.

ال جی الکترونیک به منظور نظارت تمام زنجیره تولید از یک سیستم کنترلی یکپارچه استفاده کرده که به لطف هوش مصنوعی و اتوماسیون این امر محقق خواهد شد. پیش بینی می شود که این کارخانه در آینده قادر به تولید ۳ میلیون دستگاه لوازم خانگی در سال باشد و در حالی که این رقم در حال حاضر برابر با ۲ میلیون نسخه در سال است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.