حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
افزایش طول عمر در سه سوت!
16 نوامبر 2017 - 23:30
شناسه : 1810
بازدید 282
3

اکثر افراد دوست دارند یک زندگی طولانی و سالم را تجربه کنند و شاید برخی هم به دنبال اکسیری برای افزایش طول عمر باشند! ولی در این مطلب ما به شما 2 ورزش ساده و خانگی را معرفی می کنیم که باعث افزایش طول عمر شما می شود! مطالعات انجام شده در دانشگاه سیدنی نشان […]

ارسال توسط :
پ
پ

اکثر افراد دوست دارند یک زندگی طولانی و سالم را تجربه کنند و شاید برخی هم به دنبال اکسیری برای افزایش طول عمر باشند! ولی در این مطلب ما به شما 2 ورزش ساده و خانگی را معرفی می کنیم که باعث افزایش طول عمر شما می شود!

مطالعات انجام شده در دانشگاه سیدنی نشان داده است که انجام شنای سوئدی و دراز و نشست می‌تواند باعث افزایش طول عمر شود. این مطالعات بر روی ۸۰ هزار نفر انجام شد.

به نقل از science daily، بررسی‌های محققان استرالیایی نشان داده است که انجام حرکات قدرتی مانند دراز و نشست و شنای سوئدی باعث می‌شود که ۲۳ درصد خطر مرگ کم‌تر شده و ۳۱ درصد احتمال سرطان کاهش یابد.

راه حلی برای رهایی از سرطان

مدیر این تحقیقات می‌گوید حرکات قدرتی به اندازه ورزش‌های هوازی برای سلامتی مفید هستند و این یافته‌ها به کاهش ابتلای به سرطان نیز کمک می‌کند.

در استرالیا کم‌تر از ۱۹ درصد مردم به اندازه کافی ورزش قدرتی انجام می‌دهند. ورزش قدرتی را می‌توان با حرکاتی که بدون وزنه هستند و تنها با وزن خود بدن انجام می‌شود، انجام داد.

منبع: ایسنا

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.