حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اعلام نتایج مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی(صرفا با سوابق تحصیلی)
22 سپتامبر 2019 - 10:15
شناسه : 7595
بازدید 179
7

در طی سال های اخیر به دلیل استرس و نا آرامی که دانش آموزان برای ورود به دانشگاه ها داشتند تصمیم بر این شد که اکثر رشته های دانشگاهی پذیرش براساس سوابق تحصیلی داشته باشند.  نتایج دوره کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. نتایج دوره کارشناسی پیوسته براساس […]

ارسال توسط :
پ
پ

در طی سال های اخیر به دلیل استرس و نا آرامی که دانش آموزان برای ورود به دانشگاه ها داشتند تصمیم بر این شد که اکثر رشته های دانشگاهی پذیرش براساس سوابق تحصیلی داشته باشند.

 نتایج دوره کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

نتایج دوره کارشناسی پیوسته براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.net قرار گرفت.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان این دوره می توانند جهت اطلاع از زمان و نحوه مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش به اطلاعیه ای که در سامانه sanjesh.iau.ir قرار گرفته است، مراجعه کنند.

در حاضر پذیرش دانشگاه ها به چه طریق می باشد؟

با توجه به اهمیت تحصیل در جامعه و جایگاه ویژه آن ، از امسال دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی بخش اعظمی از ظرفیت پذیرش خود را به صورت بدون کنکور و پذیرش براساس سوابق تحصیلی قرار داده‌اند. 

بنابراین از سال جاری شاهد پذیرش داوطلبان در دانشگاه های سراسری به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی خواهیم بود. داوطلبان زیادی که بنا به هر دلیلی نمی توانند در کنکور سراسری شرکت کنند ، می توانند به صورت بدون آزمون وارد دانشگاه شوند.

براساس آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سنجش و پذیرش دانشجویان ، 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسری کل کشور ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی با ملاک معدل کتبی دیپلم و بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری انجام می شود.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.