حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اعلام موجودیت ائتلاف رونق توسعه
15 ژوئن 2019 - 16:43
شناسه : 6086
بازدید 272
6

با نزدیک شدن به تاریخ 4 تیر ماه – زمان برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم خانگی تهران – ائتلاف رونق توسعه به سرلیستی سیدمرتضی میری (رئیس فعلی اتحادیه در غیاب طحان پور)  برای حضور در انتخابات اتحادیه لوازم خانگی تهران اعلام موجودیت کرد. «رونق، پیشرفت، آینده بهتر» شعاری است که این گروه برای خود برگزیده است. این لیست […]

ارسال توسط :
پ
پ

با نزدیک شدن به تاریخ 4 تیر ماه – زمان برگزاری انتخابات اتحادیه لوازم خانگی تهران – ائتلاف رونق توسعه به سرلیستی سیدمرتضی میری (رئیس فعلی اتحادیه در غیاب طحان پور)  برای حضور در انتخابات اتحادیه لوازم خانگی تهران اعلام موجودیت کرد. «رونق، پیشرفت، آینده بهتر» شعاری است که این گروه برای خود برگزیده است. این لیست که به نقل از اعلام سایت اطلاع رسانی خودشان متشکل از «سیدمرتضی میری، محمدحسین رحیمی،اکبر پازوکی،حمزه قنادی،اکبر صفاری،حسین فتاحی، حسن حیدری و مهدی امیری پور» است، سعی می کند اکثریت آرای اعضای اتحادیه را از آن خود کند.در تبلیغات و اطلاع رسانی های این گروه ادعا شده است که این لیست موردتأئید پیشکسوتان، معتمدین و صاحبنظران صنف لوازم خانگی است.

در کانال اطلاع رسانی این ائتلاف انتخاباتی آمده است: « با وجود عدم حضور محمد طحان‌پور در این انتخابات، اما سایه وی همچنان بر این انتخابات سنگینی می‌کند و شاید بتوان لیست رونق و توسعه را لیست طحان‌پور نیز نام نهاد.

فهرست رونق و توسعه را اعضای هیئت مدیره فعلی اتحادیه تشکیل می‌دهند و حضور این گروه به صورت فهرستی، شانس پیروزی ایشان را دو چندان می‌کند. مرتضی میری که در حال حاضر ریاست اتحادیه را برعهده دارد شاخص‌ترین فرد در بین نامزدها می‌باشد و از هم‌اکنون می‌توان ایشان را رئیس چهار سال آینده اتحادیه دانست.
به نظر می‌رسد بعد از حاشیه‌هایی که در ماه‌های گذشته به وجود آمد، اکنون زمان آن فرارسیده تا با انتخاباتی پرشور و در یک مشارکت صنفی، حرکت برای صیانت از حقوق فروشندگان لوازم خانگی آغاز شود و از عزیزانی که به عضویت هیئت مدیره اتحادیه انتخاب می‌شوند انتظار می‌رود تا با برنامه و پر انرژی به کاهش دغدغه‌ها و مشکلات صنف لوازم خانگی کشور کمک کنند.»

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.