حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آینده لوازم خانگی را ببینید!
30 جولای 2019 - 23:56
شناسه : 6468
بازدید 262
11

اینکه وسایل خانه هوشمند باشند جزو رویاهایی است که افراد علاقمند به تکنولوژی هر روز به آن فکر می کنند. در این مطلب برای شما از تغییراتی که لوازم خانگی در آینده خواهند داشت صحبت خواهیم کرد. یکی از بزرگترین مزیت های خانه هوشمند اطلاع از شرایط خانه به ویژه در مواقعی که در خانه […]

ارسال توسط :
پ
پ

اینکه وسایل خانه هوشمند باشند جزو رویاهایی است که افراد علاقمند به تکنولوژی هر روز به آن فکر می کنند. در این مطلب برای شما از تغییراتی که لوازم خانگی در آینده خواهند داشت صحبت خواهیم کرد.

یکی از بزرگترین مزیت های خانه هوشمند اطلاع از شرایط خانه به ویژه در مواقعی که در خانه حضور ندارید. با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی، تغییر لوازم خانگی موضوع عجیبی نیست. کاربران لوازم خانگی هوشمند تنها با فشار یک دکمه می توانند مجموعه ای از محصولات خانگی خود را از راه دور کنترل کنند.

وقتی صحبت از تکنولوژی های آینده می شود، واژه هایی نظیر هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و چاپ سه بعدی به ذهن می رسد اما مهم تر ازآن، نقش آن در ارتقای زندگی بشر است.

 

ماشین لباسشویی های آینده

فضا برای محصولات هوشمند و پریمیوم در حال گسترش است و مردم به دنبال خرید ماشین لباسشویی هایی هستند که بتوان از هر نقطه جهان، آن ها را کنترل کرد.

ماشین لباسشویی های جمع و جور آینده به گوشی های همراه متصل می شوند و می توان تمامی مراحل شستشو را زیر نظر داشت.

علاوه براین، اضافه کردن انواع لباس و مایع لباسشویی در طول شستشو بدون خاموش کردن ماشین لباسشویی از ویژگی ها ممتاز ماشین لباسشویی های آینده خواهد بود.

 

ربات جاروبرقی

 

ربات جاروبرقی ها مسیر طول و درازی را طی کرده اند اما روز به روز هوشمند تر می شوند و می توانند با توجه به نوع کف اتاق از حالتی به حالت دیگر تغییر کنند.

علاوه براین، ربات جاروبرقی آینده با استفاده از ابزارهای هوشمند اطلاعات کاملی از اتاق های تمیز و کثیف را در اختیار شما قرار می دهد.

 

فریزرهای هوشمند

یخچال فریزرهای هوشمند آخرین قربانی های خانه هوشمند هستند. یخچال فریزرهای با صفحه نمایشگر محصولات جدیدی نیست اما به لطف پیشرفت فناوری، امکان تماشای داخل یخچال از طریق گوشی های هوشمند فراهم شده و دیگر نگران فراموش شدن لیست خرید نخواهید بود.

 

امنیت خانه های هوشمند

امنیت خانه و کنترل بچه ها در مواقعی که در خانه حضور ندارید، بسیار مهم است و با استفاده از گوشی های هوشمند ویا تبلت ها می توانید به صورت زنده منزل خودرا مشاهده و کنترل کنید. به علاوه، سیستم های هوشمند امنیتی قادر است تا در صورت ورود شخص غریبه به شما هشدار دهد.

 

حمام و توالت های هوشمند

سیستم های هوشمند حتی به داخل حمام شما نفوذ کرده و با استفاده از فرمان های صوتی به راحتی می تواند تنظیم دمای آب و یا گرم کردن حمام را انجام دهید.

تعدادی توالت در ژاپن وجود دارد که از قابلیت آزمایش ادرار برخوردار بوده و نقش مهمی را در سلامتی افراد ایفا می کند.

توالت های آینده می تواند اطلاعات کاملی از بارداری زنان ویا بیماری های افراد را در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: ال کا ایران

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.