حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, 28 فروردین , 1403 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آغاز به کار بزرگترین رویداد لوازم خانگی کشور
22 نوامبر 2018 - 9:56
شناسه : 4480
بازدید 260
6

بزرگترین رویداد لوازم خانگی کشور که همان نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران است از امروز اول آذرماه 1397در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود و تا چهارم آذر پذیرایی علاقمندان و فعالان این حوزه می باشد. ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 می باشد. «پنجره ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

بزرگترین رویداد لوازم خانگی کشور که همان نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران است از امروز اول آذرماه 1397در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود و تا چهارم آذر پذیرایی علاقمندان و فعالان این حوزه می باشد. ساعات بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 الی 17 می باشد.

«پنجره ای رو به جهان»؛ شعار نمایشگاه 18 ام

هجدهمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران به همت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از اول آذرماه  لغایت چهارم آذر ماه سال 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. شعار این دوره از نمایشگاه لوازم خانگی تهران؛ «پنجره ای رو به جهان» است.

 

تارنمای اطلاع رسانی هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

خبرنگاران، فعالان صنفی و علاقمندان به حوزه لوازم خانگی کشور برای کسب اطلاعات کامل و دقیق از نحوه برگزاری، اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران می توانند به سایت http://iexhap.ir/fa/ مراجعه کنند.

 

البته کافه بازار نیز سعی می کند بسته خبری جامع و مانعی از نمایشگاه بین المللی نیز به شما همراهان گرامی تقدیم کند پس همراه ما باشید

 

نحوه دسترسی به نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین‌المللی تهران دارای سه درِ ورودی است که دو درِ جنوبی و جنوب‌غربی از سمت خیابان سئول است و درِ شمالی نیز از بزرگراه چمران می‌باشد.

پنج مسیر دسترسی برای رسیدن به درهای سه گانه نمایشگاه وجود دارد:

  1. درب جنوب غربی: بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – جاده اختصاصی نمایشگاه- ورودی اول
  2. درب جنوبی : بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه – روبروی درب اصلی باشگاه انقلاب
  3. درب شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): بزرگراه چمران به سمت جنوب – بعد از پمپ بنزین – مسیر کنار گذر
  4. درب شمالی (تردد پیاده): بزرگراه چمران به سمت چهارراه پارک وی – پل عابر پیاده نمایشگاه بین المللی
  5. درب شمالی (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی) :خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

 

افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی در شرایط بد اقتصادی

هجدهمین نمایشگاه بین الملی لوازم خانگی تهران دقایقی پیش در شرایطی کار خود را آغاز نمود که از ابتدای امسال به دلیل نوسانات شدید ارز و دلار و افت شدید ارزش پول ملی بارها و به کررات دچار افزایش قیمت های سنگین شد. این شرایط هم بر مصرف کنندگان لوازم خانگی اثراتی سویی داشت و هم بر تولیدکنندگان لوازم خانگی و صنوف توزیعی این بخش صدماتی جبران ناپذیر وارد ساخت.

 

نمایشگاه در انتظار حضور مردم و فعالین اقتصادی

نمایشگاه به عنوان گلچینی از اراده فعالین اقتصادی و بازار است. غرفه داران و نمایشگاه در انتظار حضور مردم و فعالین اقتصادی برای بازدید هستند تا ببیند چقدر شکاف های موجود اقتصادی و بازار که در کشاکش این نوسانات پولی و ارزی بوجود آمده است قابل ترمیم و بازیابی است.

 

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.