حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EWH1
14 اکتبر 2019 - 14:40
شناسه : 9131
بازدید 332
10

شرکت آزمون کار از تولیدکنندگان برتر ایرانی در حوزه تولید آبگرمکن های برقی، گازی و نفتی ست که فعالیتش را از سال 1357 شروع نمود. این شرکت علاوه بر فعالیت های تولیدی در حوزه بازرگانی نیز فعالیت دارد. شرکت آزمون با ارائه انواع آبگرمکن های دیواری و ایستاده ی برقی و گازی با قیمت مناسب […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت آزمون کار از تولیدکنندگان برتر ایرانی در حوزه تولید آبگرمکن های برقی، گازی و نفتی ست که فعالیتش را از سال 1357 شروع نمود. این شرکت علاوه بر فعالیت های تولیدی در حوزه بازرگانی نیز فعالیت دارد. شرکت آزمون با ارائه انواع آبگرمکن های دیواری و ایستاده ی برقی و گازی با قیمت مناسب توانسته است بخش اعظمی از تقاضای بازار ایران را بدست بیاورد.

کیفیت اولین حسن خرید آبگرمکن های آزمون است.  با توجه به کیفیت مناسب آبگرمکن های آزمون؛ اگر شعار «سربلند از هر آزمون» متعلق به آزمایش نبود این شعار بی شک می توانست برای آبگرمکن های آزمون بکار برده شود.آبگرمکن برقی آزمون EWH1، آبگرمکن برقی ev200و آبگرمکن برقی آزمون مدل ewqh از مدل های با کیفیت و پرفروش آزمون محسوب می شوند.

 گستره وسیع نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش آزمون در سراسر ایران و در کلان شهرهایی همچون تهران، کرج، مشهد و شیراز هم از دیگر مزایای خرید این نوع آبگرمکن ها می باشد

اکنون به بررسی این مدل از آبگرمکن دیواری برقی EWH1میپردازیم و بیشتر با آن آشنا شوید EWH1 دارای ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل و تمام اتوماتیک برقی می باشد که رنگ پودری الکترواستاتیک و مخزن گالوانیزه پوشیده شده است همچنین میزان 10 لیتر آبگرم را تامین می نماید میزان برق مصرفی آن 220 ولت و 2000 وات بر ساعت است ابعاد آن 740*180*250 سانتی متر میباشد

قیمت مناسب این آبگرمکن دیواری نسبت به سایر رقبا همچنین ظاهر زیبا با روکش الکترواستاتیک کاربری ساده و آسان ، نشان استاندارد ملی ایران از دیگر مزایایی EWh1 است ورق استفاده شده در این آبگرمکن از جنس گالوانیزه با ضخامت 2 میلی متر گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت و ارتباط با واحد کارشناسان آزمون کار در جهت خدمات دهی بهتر همچنین رفاه حال مصرف کننده و خانوار ایرانی از دیگر الویت های شرکت بوده که گرمی و آسودگی را به دستان شما می بخشد

هنگام نصب آبگرمکن برقی دیواری آزمون باید به موارد زیر توجه داشته باشید :

  • آبگرمکن برقی دیواری آزمون باید به صورت همتراز و محکم به دیوار نصب گردد و قطعاتی که برای نصب روی دیوار مورد نیاز می باشد داخل بسته بندی آبگرمکن قرار داده شده است.
  • در مدل هایی که ترموستات در آبگرمکن رویت نمی شود ، ترموستات داخل بدنه ، بر روی المنت نصب گردیده درجه ولوم آن روی وضعیت زیاد قرار گرفته است.
  • در مدلهایی که ترموستات روی آبگرمکن رویت می شود ولوم ترموستات را روی وضعیت دلخواه قرار داده تا چراغ قرمز روشن شود.
  • در صورت روشن شدن چراغ قرمز می توان ولوم را در وضعیت کم یا زیاد قرار داد.
  • آبگرمکن برقی دیواری آزمون اتوماتیک می باشد و احتیاجی به خاموش و روشن کردن مجدد نمی باشد.
  • در هنگام قرار دادن ولوم ترموستات روی هر وضعیت دلخواه ، آبگرم متناسب با آن وضعیت به طور ثابت و بدون تغییر مهیا می شود.
  • جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز در خصوص چگونگی و نحوه نصب آبگرمکن برقی آزمون می توانید به دفترچه راهنمای دستگاه که داخل جعبه آبگرمکن خریداری شده می باشد مراجعه نمائید. همچنین در صورتی که مایل به دریافت خدمات نصب دستگاه باشید می توانید از خدمات مجاز شرکت استفاده نمائید.

شرایط گارانتی آبگرمکن آزمون دیواری برقی گرمای یک مدل EWH1

  • المنت آبگرمکن برقی 6 ماه
  • ترموستات آبگرمکن برقی 6 ماه
  • مخزن آبگرمکن برقی ( تعویض) 6 ماه
  • مخزن آبگرمکن برقی (جوشکاری) 2 سال

آدرس : سه راه امین حضور , خیابان دیالمه , ساختمان یزدان , پلاک 36 شرکت دید بازار
ارتباط با ما : 02138951

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.