حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
کاهش قیمت لوازم خانگی طی 50 روز گذشته
07 سپتامبر 2019 - 9:57
شناسه : 7062
بازدید 178
6

در روزهای گذشته بازار لوازم خانگی دارای کاهش قیمت های زیادی بوده که می توان این نزول قیمت را تا 15 درصد احتمال داد. فریدون نصیری رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه درباره وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: طی ۵۰ روز گذشته، قیمت انواع لوازم خانگی کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی را در […]

ارسال توسط :
پ
پ

در روزهای گذشته بازار لوازم خانگی دارای کاهش قیمت های زیادی بوده که می توان این نزول قیمت را تا 15 درصد احتمال داد.

فریدون نصیری رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه درباره وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: طی ۵۰ روز گذشته، قیمت انواع لوازم خانگی کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی را در بازار تجربه کرده است.

نصیری گفت: طی ۵۰ روز گذشته، قیمت لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی داشته است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه ثبات قیمت در تولیدات داخلی بیشتر از تولیدات خارجی است اظهار کرد: هم اکنون واردات لوازم خانگی با مشکلات جدی مواجه است.

نصیری بیان اینکه کالای خارجی به ندرت در بازار یافت می شود، تصریح کرد: امیدواریم صنعت لوازم خانگی آشپزخانه روند رو به رشد خود را طی کند و همه کالا‌ها در داخل ساخته و وابستگی به خارج کمتر شود.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد تولیدات در این حوزه، ایرانی است افزود: باتوجه به مشکلات واردات، تولیدکنندگان مجبورند که بیشتر تولید داخل داشته باشد و تامین مواد اولیه در این صنف باید در اولویت قرار گیرد.

نصیری بیان کرد: هم اکنون ۱۷۰۰ واحد رسمی در این حوزه در تهران مشغول به فعالیت هستند، این در حالی است که آمار دقیقی از میزان واحد‌های غیررسمی در دست نیست.

به گفته رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه، تحریم‌ها تاثیر مثبتی برای تولیدکنندگان داخلی داشته چرا که وضع تولید و استقبال از محصولات ایرانی بهتر شده است.

با پیشرفت این روند مردم عزیزمان می توانند در آسایش بیشتری به تهیه لوازم مورد نیاز خود پرداخته و کمتر دغدغه گران بودن کالا ها را داشته باشند.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.