حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
معرفی لپ تاپ جدید سری p شرکت هواوی
26 فوریه 2018 - 12:19
شناسه : 2685
بازدید 340
10

شرکت هواوی از سه محصول جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها لپ تاپ جدید MateBook X Pro است. این محصول مانند MateBook X سال گذشته بسیار کم حاشیه است و به گفته شرکت هواوی نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 91 درصد می‌باشد.این محصول پرچم دار سری پی شرکت هواوی است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت هواوی از سه محصول جدید و قدرتمند خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها لپ تاپ جدید MateBook X Pro است. این محصول مانند MateBook X سال گذشته بسیار کم حاشیه است و به گفته شرکت هواوی نسبت صفحه نمایش به بدنه آن 91 درصد می‌باشد.این محصول پرچم دار سری پی شرکت هواوی است.

 

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.9 اینچی با نسبت 3:2 و وضوح 2000 در 3000 پیکسل است. حاشیه بسیار کم اطراف صفحه باعث شده تا وب کم این تبلت در میان کلید‌های کیبورد قرار گیرد تا از جایگیری بد دوربین مانند لپ تاپ معروف شرکت دل یعنی XPS 13 جلوگیری شود.

شرکت هواوی در داخل میت بوک ایکس پرو از پردازنده نسل هشتم اینتل کور i5 و i7 استفاده کرده که در کنار آن پردازنده گرافیکی انویدیا Geforce MX150 قرار گرفته است. در کنار این لپ تاپ دو درگاه Type-C و یک درگاه Type-A به همراه کلید پاور قرار گرفته و سنسور اثرانگشت هم نیز در آن وجود دارد. میت بوک ایکس پرو در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد و وزن آن کمتر از سه پوند یا 1.3 کیلوگرم است.

بزرگترین مشکل نسل گذشته این لپ تاپ عمر باتری بوده که هواوی در این نسخه ادعا کرده که به طور متناوب 14 ساعت می‌توانید با نسخه پرو کار کنید. لپ تاپ Huawei MateBook X Pro در بهار با قیمت 1842 دلار به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: torangi.ir

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.