حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 31 فروردین , 1403 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
معرفی تلویزیون OLED  فیلیپس
17 اکتبر 2019 - 9:37
شناسه : 9689
بازدید 236
4

اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات الکترونیک نشان می دهد که به زودی تلویزیون فیلیپس را در بازار جهانی مشاهده خواهیم کرد. فیلیپس در واقع یک شرکت هلندی و چند ملیتی در حوزه تجهیزات الکترونیکی است که در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تأسیس شد. در حال حاضر دفتر […]

ارسال توسط :
پ
پ

اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات الکترونیک نشان می دهد که به زودی تلویزیون فیلیپس را در بازار جهانی مشاهده خواهیم کرد.

فیلیپس در واقع یک شرکت هلندی و چند ملیتی در حوزه تجهیزات الکترونیکی است که در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تأسیس شد. در حال حاضر دفتر مرکزی این برند معتبر در شهر آمستردام هلند قرار دارد و تمامی وقایع مهم این شرکت از دفتر مرکزی رصد می شود.

بازار تلویزیون ها روز به روز در حال داغ شدن است و شرکت فیلیپس هم قصد ندارد از این رقابت پر تنش دور بماند. حال خبر می رسد که این شرکت چند ملیتی قصد دارد تا یکی از جدیدترین محصولات خودرا به بازار عرضه کند و جایگاه خودرا در بازار تلویزیون ها OLED به دست بیاورد.

فیلیپس یکی از تلویزیون های پرچمدار ۲۰۱۹ خود با عنوان OLED934 را عرضه کرده است. این تلویزیون فیلیپس ۴K OLED از ساندبار B&W، اندروید، Dolby Vision  و Atmos بهره می برد.

شرکت فیلیپس ۵ برد جدید OLED را برای تلویزیون های ۲۰۱۹ خود عرضه کرده است. بردهای ۸۰۴، ۸۵۴، ۹۳۴ و ۹۸۴ از کیفیت تصویر یکسان برخوردار هستند و دو مورد آخر با یک ساندبار از Bowers & Wilkins مجهز شده اند.

یکی از ویژگی های افزوده شده به مدل های ۲۰۱۹ علاوه بر HDR10+پشتیبانی از Dolby Vision است. از دیگر ویژگی های  OLED934 می توان به پنل ۴K OLED، پردازنده ویدئویی P5 Pro و اندروید آن اشاره کرد.

تلویزیون فیلیپس OLED934 در اندازه های ۵۵ و ۶۵ اینچ در اروپا موجود است و برای اطلاع از جزئیات قیمت ها جدول زیر را مشاهده کنید.

جالب است بدانید که شرکت فیلیپس در واقع یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی در جهان است که آخرین آمارهای منتشر شده از این شرکت نشان می دهد که شمار کارکنان آن از مرز ۱۲۲ هزار نفر عبور کرده است. این شرکت در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان خدمات رسانی می کند و طی این سال ها توانسته سهم خوبی از بازار جهانی را به دست بیاورد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.