حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, 5 اردیبهشت , 1403 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
شکست حامد تاب مقابل قهرمان المپیک
15 سپتامبر 2019 - 10:49
شناسه : 7290
بازدید 250
5

رقابت‌های ۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات ۳ وزن ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز (یکشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند. بر همین اساس در […]

ارسال توسط :
پ
پ

رقابت‌های ۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات ۳ وزن ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان از صبح امروز (یکشنبه) در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و برای کسب مدال برنز باید منتظر حضور این کشتی گیر به دیدار فینال باشد در صورت شکست فرنگی کار کوبایی پیش از دیدار فینال تاب از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۳۹ کشتی گیر شرکت کرده اند، رامین طاهری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف زاخاری برگ از سوئد می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ختسوریانی از گرجستان و عباس اف از آذربایجان خواهد رفت. دنیس کودلا دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از آلمان و ژان بلینیوک دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک از اوکراین از کشتی گیران مطرح حاضر در گروه طاهری هستند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور نخست با پیتر اوهلر از آلمان مبارزه می‌کند که در صورت برتری در این مسابقه در دور بعد به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان خواهد رفت. گابریل روسیلو کایند از کوبا، بالاز کیس دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از مجارستان، آرتور آلکسانیان، قهرمان المپیک و جهان از ارمنستان در گروه ساروی هستند.

گفتنی است در پایان مسابقات مقدماتی چهار وزن نخست کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان سعید عبدولی در وزن ۸۲ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و میثم دلخانی در گروه شانس مجدد وزن ۶۳ کیلوگرم با شکست ۵ بر ۳ “جین وونگ جانگ” از کره جنوبی به دیدار رده بندی رسید. پویا ناصر پور و امین کاویانی نژاد نیز در اوزان ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

منبع : snn.ir

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.