حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 6 اردیبهشت , 1403 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
دادگاهی شدن خانم بازیگر / لباس جنجالی متین ستوده
17 اکتبر 2019 - 10:31
شناسه : 9695
بازدید 369
17

در پی درخواست‌های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.  پیش از این متین ستوده در جریان اکران خصوصی یک فیلم سینمایی با ظاهری نامتعارف حاضر شده بود که همین امر موجب درخواست‌های متعدد مردمی برای تعقیب وی شد که وی صبح امروز در […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی درخواست‌های متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد تهران صبح امروز متین ستوده بازیگر سینما به دادسرای ارشاد احضار شد.

 پیش از این متین ستوده در جریان اکران خصوصی یک فیلم سینمایی با ظاهری نامتعارف حاضر شده بود که همین امر موجب درخواست‌های متعدد مردمی برای تعقیب وی شد که وی صبح امروز در دادسرا حاضر شد.

عذرخواهی متین ستوده

واکنش خانم بازیگر

متین ستوده در واکنش به اعتراض کاربران به نوع پوشش‌اش در اکران مسخره باز گفت: کجای لباس من نامتعارف بود که این همه حاشیه درست کردید؟ فرش قرمز محل عکس انداختن است نه فیلم گرفتن!

ستوده در زمان خردسالی دو بار تجربه بازیگری را به خاطر حضور پدرش در صدا و سیما به دست آورد؛ یک بار به سن ۱۰ سالگی در نقش نوه مرحوم حمیده خیرآبادی در سریال “این خانه دور است” و بار دیگر در نقش نوه مرحوم هادی اسلامی در سریال “بازنشستگی”؛ البته پس از این دو نقش، پدرش با بازی کردن او به دلیل عقب افتادن از درس تا مدتی مخالفت کرد.

متین ستوده دوران جوانی در کلاس‌های بازیگری امین تارخ نیز شرکت و فعالیت حرفه‌ای خود را با حضور در همین کلاس‌های بازیگر شروع کرده است.

متین ستوده در سال‌های اخیر در سینما و تئاتر فعالیت کرده؛ اما عمده حضورش در عرصه بازیگری در حوزه تلویزیون و سریال بوده است.

«میکائیل»، «لیسانسه‌ها»، «سرّ دلبران» و «فوق‌لیسانسه‌ها» ازجمله مجموعه‌های مشهوری است که این بازیگر در آن‌ها نقش‌آفرینی کرده است.

ستوده در سال‌هایی که به‌شهرت رسیده، کمتر دچارحاشیه شده است؛ اما حضورش در مراسم اکران «مسخره‌باز» در فضای مجازی سروصدای زیادی کرد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.