حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, 10 فروردین , 1403 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
تلویزیون های جدید با برند وان پلاس وارد بازار خواهند شد
11 آگوست 2019 - 9:58
شناسه : 6632
بازدید 220
10

حدود یک سال از خبر وارد شدن محصولات وان پلاس به بازار می گذرد اما هنوزاطلاعات رسمی در خصوص این برند چینی منتشر نشده است. شرکت وان پلاس در سال ۲۰۱۸ از ورود خود به بازار تلویزیون خبر داد و انتظار می رود که تلویزیون های ال سی دی این شرکت در سایزهای ۴۳ تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

حدود یک سال از خبر وارد شدن محصولات وان پلاس به بازار می گذرد اما هنوزاطلاعات رسمی در خصوص این برند چینی منتشر نشده است.

شرکت وان پلاس در سال ۲۰۱۸ از ورود خود به بازار تلویزیون خبر داد و انتظار می رود که تلویزیون های ال سی دی این شرکت در سایزهای ۴۳ تا ۸۵ اینچی براساس پلتفرم اندروید باشند.
هر شرکتی پیش از تولید یک تلویزیون باید مجوز و گواهینامه های لازم را کسب کند که براساس بانک اطلاعاتی مجوز بلوتوث، این محصولات با بلوتوث ۵٫۰ عرضه می شوند.

براساس اطلاعات منتشر شده، این تلویزیون ها با عنوان “۱+ LED TV” شناخته می شود و در توضیح آن ها “Unique android TV.” آمده است.
هنوز منظور وان پلاس از به کاربردن این واژه ها مشخص نیست اما پیش بینی می شود که در سایزهای مختلف تولید شوند و به بازارهای آمریکا، هند و چین راه پیدا کنند.
واژه “LED” می تواند مربوط به تلویزیون های ال سی دی با بک لایت ال ای دی باشد که برای استفاده در تمامی تلویزیون هادر سایزهای مختلف مناسب است.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.