حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 30 فروردین , 1403 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
ایران ساخت:دومین جشنواره در روزهای آشفته کالا و بازار ایرانی
03 جولای 2018 - 11:13
شناسه : 3427
بازدید 377
7

حمایت از کالای ایرانی جژء جدانشدنی سالهای اخیر کشورمان شده است حتی اگر تحریم ها نبود، چرخش یک اقتصاد معیوب و وابسته به نفت به اقتصاد روز و سرآمد می طلبید که به کالای با کیفیت ساخت داخل فکر کنیم، فرهنگسازی کنیم و گام های جدی برای تولید و حمایت از تولید داخلی برداریم. جشنواره […]

ارسال توسط :
پ
پ

حمایت از کالای ایرانی جژء جدانشدنی سالهای اخیر کشورمان شده است حتی اگر تحریم ها نبود، چرخش یک اقتصاد معیوب و وابسته به نفت به اقتصاد روز و سرآمد می طلبید که به کالای با کیفیت ساخت داخل فکر کنیم، فرهنگسازی کنیم و گام های جدی برای تولید و حمایت از تولید داخلی برداریم.

جشنواره ایران ساخت، گام عملی حمایت از تولید

جشنواره ایران ساخت با محوریت معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری یکی از گام هایی است که مسئولان طی سالهای اخیر برداشته اند.

دومین جشنواره «ایران ساخت» در حوزه های «ادبیات»، هنرهای تجسمی، رسانه های دیداری و شنیداری، رسانه های دیجیتال، ایده بازار و دانش آموزی برگزاری می شود.

 

اهداف جشنواره ایران ساخت

6 هدف برای برگزاری جشنواره «ایران ساخت» در نظر گرفته شده است که عبارتند از: 1. جریان سازی فرهنگی اقتصاد دانش بنیان برای کمک به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، 2. فرهنگ سازی در جهت حمایت از تولیدات ایرانی و اشتغال افزایی برای سرمایه های انسانی کشور، 3. نفی واردات بی رویه و اجناسی که مشابه آن در داخل کشور با کیفیت مناسب تولید می شود، 4. زمینه سازی در جهت شکوفایی زیست بوم کار آفرینی و نوآوری با رویکرد اشتغال زایی، 5. فرهنگ سازی، ترویج و انتشار آثار تولید شده در فضای مجازی، رسانه ها و صدا و سیما، با کمک عناصر و فعالان فرهنگی و هنری کشور، 6. کمک به برند سازی و تجاری سازی کالاهای با کیفیت و دانش بنیان ایرانی.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.