حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, 9 فروردین , 1403 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1722 تعداد دیدگاهها : 54×
اصلاح کرایه های حمل دیدبازار در سال 1398
09 اکتبر 2019 - 10:55
شناسه : 8552
بازدید 213
7

نظر به افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل در کشور و متعاقب تصمیمات مدیریتی شرکت صفابازار پارس نرخ کرایه های حمل فروشگاه اینترنتی دیدبازار در سال 1398 اصلاح و به شرح ذیل اعلام می گردد. خریداران محترم فروشگاه اینترنتی دیدبازار می توانند برای آگاهی از روش های ارسال کالا در دیدبازار به سیاست تحویل […]

ارسال توسط :
پ
پ

نظر به افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل در کشور و متعاقب تصمیمات مدیریتی شرکت صفابازار پارس نرخ کرایه های حمل فروشگاه اینترنتی دیدبازار در سال 1398 اصلاح و به شرح ذیل اعلام می گردد.

خریداران محترم فروشگاه اینترنتی دیدبازار می توانند برای آگاهی از روش های ارسال کالا در دیدبازار به سیاست تحویل به هنگام دیدبازار ( اینجا) مراجعه کنند.

مطالعه بخش هایی از سیاست نامه تحویل به هنگام

دیدبازار با علم به اینکه خرید از فروشگاه اینترنتی بایستی با سرعت، دقت و آرامش خاطر عجین باشد اقدام به تهیه و تدوین سیاست «تحویل به هنگام کالا» نموده است. در این سیاست شیوه های مطمئن و متنوع ارسال کالا را پیش بینی کرده ایم تا کالا در زمان مناسب و با هزینه مناسب به دست مشتری برسد.

. پس از یک سال پیاده سازی شیوه های ارسال کالا (دسترسی به سیاست های ارسال کالا در سال 1396) و با گذشت دو ماه از سال جدید( 1397 شمسی) دیدبازار تصمیم گرفت سیاست های ارسالش را باز بینی کند. در پی بازنگری های دوره ای نرخ کرایه حمل دیدبازار در نیمه دوم سال 1398 مجددا اصلاح شد.

 شیوه های ارسال کالا در دیدبازار در سال 1398

شیوه های ارسال کالا در دیدبازار به لحاظ جغرافیایی به یک طبقه اصلی و به لحاظ نوع کالا یک طبقه فرعی تقسیم بندی می شود. در تقسیم بندی اصلی، مقصد کالا حائز اهمیت است و در تقسیم بندی فرعی وزن و حجم کالا است که اهمیت دارد.«ارسال در تهران» ، « ارسال به شهرهای حومه ی تهران » و « ارسال به شهرستان ها » از طبقه بندی کلی است و ارسال کالای سبک و کالای سنگین نیز تقسیم بندی فرعی شیوه های ارسال می باشد. با توجه به امکانات دیدبازار و متناسب با نوع طبقه بندی کالا سعی کرده ایم برای کلیه مشتریان ، شیوه های خاص ارسال با هزینه هایی مشخص و رقابتی را در نظر بگیریم.

الف) ارسال کالا در شهر تهران

شیوه های ارسال کالا در تهران بسیار متنوع است البته محدودیت هایی نیز برای دیدبازار از جمله گستره وسیع شهر تهران به لحاظ جغرافیایی و پراکندگی توزیع سفارشات، ترافیک و از همه مهم تر هزینه بالا وجود دارد. اما از ان جهت که رقابت ارسال سریع، به هنگام، ارزان و حتی رایگان در شهر تهران بین فروشگاه های اینترنتی بسیار داغ است برای جا نماندن از این غافله ما نیز به مرور زمان سیاست های ارسال مان را اعلام خواهیم کرد.

الف- 1) ارسال کالاهای سبک در شهر تهران

  کالای سبک در شهر تهران به کالایی گفته می شود که امکان جابه جایی و حمل ایمن آن توسط پیک ممکن و میسر باشد. کالاهایی مثل جاروبرقی، همزن،خردکن، آبمیوه گیری،چرخ خیاطی، اطو و … از این دست کالاها محسوب می شوند.

  • پیک موتوری :

ارسال کالاهای سبک در تهران از طریق پیک در سال 1398 به دو بخش منطقه ایی تقسیم شد:

1-    کرایه ارسال کالا با پیک موتوری برای مناطق شهری7 تا 17 تهران ؛ 19 هزار تومان می باشد.

2-    کرایه ارسال کالا با پیک موتوری برای مناطق شهری1 تا 6 و مناطق شهری 18 تا 22 شهر تهران ؛ 34 هزار تومان می باشد.

<div id="pos-article-display-5763"></div>

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.